090307 | God natt!

Ho Ho!

Idag har jag tagit det superlungt! Jag har pluggat lite nu när skolan har börjat igen och vi har massor av prov. Men när jag inte orkade med det mer, eftersom jag är så lat :D så tittade jag på Life of Ryan på MTV typ hela dan, snacka om att inte ha nått att göra? Ha haah!
Men sen på kvällen hängde jag med pappa och min lillebror på bio i kista och såg Bedtime stories. Vi åkte 17.20 och käkade middag på Burger King, jag åt en baugette hamburgare typ...den var iallafall jättegod!! Tips! Jag brukar aldrig äta på burger king men det är mycket godare än när man äter på McDonalds iallafall..

Efter bion kom iv hem klockan 21.00.
 Nu sittter jag och myser i mitt tjocka täcke helt klar för att sova, jag är supertrött! Jag ska lyssa på iPod, ljudbok, gissa vilken? TWILIGTH SÅKLART!! <3 Ha Haah fast nu lyssnar jag på breaking dawn, fyran  i serien. Tycker det är jättebra att kunna lyssna istället för att läsa för då kan man somna till det. Brukar vakna sen mitt i natten och stänga av den bara..så nu ska jag stänga av datorn och somna till Breaking Dawn.

Go' Natt på er alla där ute! <3

// Jultomten <3
Boken    Fjärde boken, Breaking Dawn i serien "The Twilight Saga" <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0