090301 | Catchiiing!

Ho Ho!

Catchiiing! Nu har man fått den efterlängtade månadspengen, ny månad nya saker att köpa :P
Hoppas att jag hinner köpa kameran innan erbjudandet sluta gälla...det är en ljusrosa kamera med ingående väska, super fin! men nu måste jag baka en kaka till min lillebror som fyller 11 år imorgon, grattis i förskott lillebrorsan! <3

Ciaoo
// Allas Jultomte <3

P.S. Jusste! Ville bara meddela att min dåliga engelska uppsatts, den man skulle skriva på lektionen som jag berättade om, aja, iallafall, vår engelsksa lärare la ut resultatet igår och min fikc MVG!! Och den var inte ens bra, ränk er vad jag kan göra om jag hade haft en ide om vad jag skulle skriva om :P D.S

Funkar inte att ladda upp bild på kameran :S sorry..men den heter Casio Exilim EX-Z85 Rosa,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0