sjukling

Ho Ho!
Förlåt att jag inte har skrivit men jag har verkligen inte haft tid! Med den där grejen jag gjorde för typ fyra veckor sen och så e jag super sjuk! Har blivit smittad genom att sitta bredvid min kompis syrra som också är sjuk...så nu sitter jag hemma med superont i halsen på jullovet...
Har iallafalla pluggat lite idag men fattade inte nått,,sen har jag spelat Guitar Hero typ hela dagen och samtidigt tittat på ett vänner race dom körde hela dagen på kanal 5. Jag älskar från och med nu Kanal 5!!  Men jag kommer nog inte kunna skriva på länge sen heller, kommer ha fullt upp med att komma igen eftersom jag var borta jättelänge från skolan när jag hade gjort den där grejen, heeh.
Men nu ska jag gå och ta ett varmt skumbad, lucky me!
Adíos amigos// Eran Jultomte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0