090125?

Ho Ho i stugan!


Tror det är den 25 Januari idag men vet inte säkert...idag skulle jag på gudstjänst, måste gå på 15 stycken (!!) Innan jag åker iväg en månad till en ö utomlands för att komfirmeras. Vilken säger jag inte :P Men så blev det inte idag. För det är SM i helgen i basket och jag måste komma på matcherna (YES!!) så jag slipper gå på gudstjänst idag :D
Heja på oss :) Ciaoo
// Allas Jultomte <3

P.S. Vet att ja' inte bloggar så mikt men det är ju nästan inga som läser bloggen + att jag verkligen inte har tid då jag ä beroende av Twilight serien och inte varit inne på datan på en vecka :P och Edward Cullen, Robert Pattingson är så himla übersnygg!! <3 D.S

Twilight <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0