090111

Ho Ho!
Idag sög ju lite kanske,,
men halva dan har ju bara gått! Ska berätta lite, först skulle ja gå upp åtta men gikc upp halv nio eftersom jag skulle på gudstjänst. Dushade, drack kaffe (ett måste för att jag ska vakna!!) och sedan satte jag på MTV och datan för att plugga. Eftersom vår förra lärare  så seg så hann vi inte få npgot prov innnan jul så vi har de på tisdag istället, Kul start på nya skolåret! men klockan 10.40 åkte jag och mammsen till kyrkan för att gå på gudstjänst, ska komfirmera mig liksom. Sen var jag tvungen att plugga igen eftersom jag suger på NO. När jag inte orkade plugga, vilket var klockan halv två så rensade jag min hylla på massor av skit. Så nu sitter jag här och skriver och läser bloggar m.m.:Hoppas verkligen att kvällen blir bättre och att jag fattar resten av sidorna i boken som jag måste läsa :-)

Men nu kom grannen och vi ska typ fika eller nått,, Ciaoo!
// Allas Jultomte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0