090202 | Flytta??

Ho Ho!


Nu håller mammsen och pappsen på att borra utanför mitt rum. Efter att ha haft en dusch i vardagsrummet så ska nu golvet i köket äntligen bytas ut!
Vår familj har velat fram och tebax mella olika hus om att flytta men vårt bud har typ alltid blivit överbjudet. Men nu har vi hittat ett perfek hus i hässelby strand vid badet som är väldigt dyrt!! lite för dyrt så mamma och pappa la ett bud under begärt pris...men dom har inga andra intresserade så dom skulle t'nka på det! Hoppas att vi flyttar!! då får ja superstort rum men inga fönster i det, plus nära till bad XD
Och sen slipper man bo här i det tråkiga huset i backlura som jag gjort i nio hela år....vi får reda på i morrn om dom tar budet :P
kanske skriver då för nu har jag tre prov(!!) nästa vecka....tror jag :S har inte riktigt koll :P men nu måste jag göra spanska,

Puss och kram, skumbanan!
// Allas jultomte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0