Skuldkänslor..

Ho Ho!

Julklapp :)
Kom precis hem med en stor julklapp, till mig själv. Fylld med skuldkänslor!
Jag har prao denna vecka (yieyyy!!) och jag var tvungen att jobba sent idag, till klockan 18.00. Men det krockade med min träning så jag var tvungen at strunta i den. Jag var sjuk hela förra veckan så jag missade hela förra veckans träningar också. Min sista träning är i morgon, sen kommer jag missa fleeeeera veckor på grund av en grej jag måste göra...så nu har jag skuldkänslor för att jag inte kunde gå på träningen :( Fast det var ju för att jag var tvungen. Men nu ska jag tittar på TV och städa mitt rum. Mina föräldrar har tjatat på mig att jag ska göra det i en vecka så det är lika bra att få slut på tjatet. -.- Hare bra :)
// Jultomten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0